1. Haberler
  2. Yerel Gündem
  3. BİK den Vali Bektaş’a ziyaret

BİK den Vali Bektaş’a ziyaret

featured
0
Paylaş

Basın İlan Kurumu(BİK) Kastamonu Şubesi Kurucu Müdürü Nedim Engin
ve şube müdürlüğüne yeni atanan Yaşar Kuru, Vali Erdoğan Bektaş’ı ziyaret etti.

Valilik makamında gerçekleşen ziyarette kurucu müdür Nedim
Engin,  Vali Erdoğan Bektaş’a Basın İlan
Kurumu Kastamonu Şubesi’nin yapacağı çalışmalar hakkında bilgi verdi. Erdoğan
Bektaş ziyaret sırasında Basın İlan Kurumu Genel Müdürü Mehmet Atalay’ı telefonla
arayarak Kastamonu’ya kurdukları şube için teşekkür etti. Bektaş, ziyarette
şube müdürlüğünü hayırlı olmasını dileyerek, Engin ve Kuru’ya görevlerinde
başarılar diledi. Valilik olarak BİK Şube Müdürlüğü’ne her
türlü konuda katkı vermeye hazır olduklarını ifade etti.

BİK den Vali Bektaş’a ziyaret
+ -

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Açıksöz Gazetesi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.