1. Haberler
  2. Yerel Gündem
  3. Ot Yangını Ekipleri Teyakkuza Geçirdi

Ot Yangını Ekipleri Teyakkuza Geçirdi

featured
0
Paylaş

Dün öğle saatlerinde bir bağda yakılan otlar itfaiye ve
polis ekiplerini teyakkuza geçirdi.

Edinilen bilgiye göre ilçemiz Yazıçam Mevkii’inde bir bağda
yakılan otlardan çıkan duman sonucunda dumanı gören vatandaşlar 110 itfaiye
müdürlüğünü arayarak yangın ihbarında bulundu.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri ve polis ekipleri bağda
yakılan otlarla karşılaştı. Yakılan ateşin söndürülmesinin ardından ekipler bağ
sahibini tekrar ot yakılmaması konusunda uyardı.

Ot yangını konusunda yapılan işlemin ardından ekipler ot ve
anız yakanlar hakkında cezai işlem yapılacağını ve vatandaşların ot ve anız
yakmamaları gerektiğini söyledi.  

Ot Yangını Ekipleri Teyakkuza Geçirdi
+ -

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Açıksöz Gazetesi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.