1. Haberler
  2. Yerel Gündem
  3. Milli Piyango Çekilişi 19 Şubat’ta Tosya’da

Milli Piyango Çekilişi 19 Şubat’ta Tosya’da

featured
0
Paylaş

Milli Piyango İdaresi Genel Müdürü Recep Biçer Başkentte
Kastamonu Günleri Etkinliklerine katılarak Tosya Belediye Başkanı Kazım
Şahin’le görüştü. 19 Şubat çekilişi öncesi görüş alışverişinde bulunan ikili
hazırlıkların tamamlandığını ve programda Coşkun Sabah, Safiye Aydoğan ve Aysun
Kaya’nın sahne alacağını ifade ettiler. Kapalı Spor salonunda yapılacak olan
çekiliş programın ücretsiz ve tüm Tosyalıların davetli olduğunu belirten Başkan
Kazım Şahin ilimizin ve ilçemizin tanıtımı için bu tür etkinliklerin önemli
olduğunu ifade etti.

Milli Piyango Çekilişi 19 Şubat’ta Tosya’da
+ -

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Açıksöz Gazetesi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.