1. Haberler
  2. Kastamonu
  3. Rektör Seyit Aydın Diyanet İşleri Başkanını Ziyaret Etti

Rektör Seyit Aydın Diyanet İşleri Başkanını Ziyaret Etti

featured
0
Paylaş

Rektörümüz Prof. Dr. Seyit Aydın, Kastamonu İl Müftüsü Osman Aydın ve Üniversitemiz Turizm Fakültesi Dekanı ve Muhammed Alparslan Han Camii ve Külliyesi Yaptırma Ve Yaşatma Derneği Başkanı Prof. Dr. Saim Ateş, görevine yeni atanan Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundular.

Ziyarette Rektörümüz Prof. Dr. Seyit Aydın, Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş’a yeni görevinin Şahsına ve Ülkemize hayırlı olması temennisi ile Muhammed Alparslan Han Camii ve Külliyesi yapımına verdiği desteklerden dolayı teşekkürlerini iletti.

Ziyaret hediye takdimi ve fotoğraf çekiminin ardından son buldu.

Rektör Seyit Aydın Diyanet İşleri Başkanını Ziyaret Etti
+ -

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Açıksöz Gazetesi ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

KAI ile Haber Hakkında Sohbet
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.